31 October 2012, 01:08
Nou, daar gaat ie dan, CPV welke voor de retourbrandstof zorgt gewisseld met een ander exemplaar. De motor loopt een stuk beter !! In de service manual gelezen dat de drukken zijn in te stellen door de pen waar het bimetaal aan vast zit naar boven of beneden te tikken. Naar beneden gaat eenvoudig met een drevel, naar boven moet het hele ding weer uit elkaar......
Op een site van Ferrari gelezen dat als je daar een boutje inzet je de drukken perfect af kunt stellen!! Dat gaan we doen dus, eerst maar eens zelf friemelen, anders bout bij Ferrari specialist bestellen. Als het lukt een kleine testbank bouwen om die (dure) dingen eens goed af te stellen !
![[Afbeelding: 508WUR.jpg]](http://www.freebits.nl/images/508WUR.jpg)
Op een site van Ferrari gelezen dat als je daar een boutje inzet je de drukken perfect af kunt stellen!! Dat gaan we doen dus, eerst maar eens zelf friemelen, anders bout bij Ferrari specialist bestellen. Als het lukt een kleine testbank bouwen om die (dure) dingen eens goed af te stellen !
![[Afbeelding: 508WUR.jpg]](http://www.freebits.nl/images/508WUR.jpg)
![[Afbeelding: 129WUR_boutje.jpg]](http://www.freebits.nl/images/129WUR_boutje.jpg)
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029