31 October 2012, 12:08
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31 October 2012, 12:18 door oga244.)
http://www.bovagrai.info/auto/2011/2.15.html
Scroll naar beneden en je treft de tabel "top tien individueel geimporteerde auto's ouder dan 25 jaar naar merk" met stip op 1, MB die in 2010 met meer dan 8000 stuks (onofficieel 2011 met 10.000 en 2012 al met > 12.000stuks) binnenkwam, royaal meer dan de rest bij elkaar, Volvo is met slechts 749 stuks een bescheiden 4e plaats toebedeeld.
De import steeg aantoonbaar doordat de regels verruimd zijn met een overgangsregeling naar de uiteindelijke 30 jaar.
Dat er met een globale verdriedubbeling in de periode 2006 2010 een keer op de rem getrapt wordt om dit te stoppen lijkt mij dan onvermijdelijk....
Stemmen voor een import verbod voor Benzen eerlijker?
Scroll naar beneden en je treft de tabel "top tien individueel geimporteerde auto's ouder dan 25 jaar naar merk" met stip op 1, MB die in 2010 met meer dan 8000 stuks (onofficieel 2011 met 10.000 en 2012 al met > 12.000stuks) binnenkwam, royaal meer dan de rest bij elkaar, Volvo is met slechts 749 stuks een bescheiden 4e plaats toebedeeld.
De import steeg aantoonbaar doordat de regels verruimd zijn met een overgangsregeling naar de uiteindelijke 30 jaar.
Dat er met een globale verdriedubbeling in de periode 2006 2010 een keer op de rem getrapt wordt om dit te stoppen lijkt mij dan onvermijdelijk....
Stemmen voor een import verbod voor Benzen eerlijker?
8555152121 418 1994
5263213001 719 2019
5263213001 719 2019