31 October 2012, 14:24
ik heb bewust voor een oldtimer gekozen omdat ik met mijn vorige auto (LR discovery) de schatkist al heel erg gespekt had, dat wilde ik ook wel graag terug verdienen..
daarom ook bewust op LPG..
Maar als het niet leuk meer is, want niet iedereen hier verdient een kapitaal...
als het aan mij ligt houdt ik mijn 142 en blijf ik er nog jaren in rijden, = leuk en lekker goedkoop idd..
en volgens mij is gas nog altijd milieubewuster dan diesel..
hoe dan ook, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken..
de regering pakt verschillende zaken ook niet goed op,
motivering waarom "het kwartje van kok" niet terug gegeven wordt is nergens te vinden,
we weten allemaal dat dit allang ingecalculeerd is in de begroting.. ergo, niet terug betaald zal gaan worden..
nu ook, wat is de motivatie?
ik denk alleen geld in het laatje brengen, maar zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat (toch wel) 50% vd huidige klassieke auto bezitters z'n "hobby" (of auto gaat opgeven..
wat gebeurt er dan?
als iedereen een auto gaat kopen welke (ook) geen MRB hoeft te voldoen (Igo peug 107 en weet ik wat) komt de regering dan ook geen geld te kort?
waar wordt het dan vandaan gehaald..
ik zet in op accijns.. want dat gaan we gewoon meer betalen als de regering tekort komt in hun begroten..
oplossing?
nee, heb ik ook even niet paraat...
daarom ook bewust op LPG..
Maar als het niet leuk meer is, want niet iedereen hier verdient een kapitaal...
als het aan mij ligt houdt ik mijn 142 en blijf ik er nog jaren in rijden, = leuk en lekker goedkoop idd..
en volgens mij is gas nog altijd milieubewuster dan diesel..
hoe dan ook, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken..
de regering pakt verschillende zaken ook niet goed op,
motivering waarom "het kwartje van kok" niet terug gegeven wordt is nergens te vinden,
we weten allemaal dat dit allang ingecalculeerd is in de begroting.. ergo, niet terug betaald zal gaan worden..
nu ook, wat is de motivatie?
ik denk alleen geld in het laatje brengen, maar zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat (toch wel) 50% vd huidige klassieke auto bezitters z'n "hobby" (of auto gaat opgeven..
wat gebeurt er dan?
als iedereen een auto gaat kopen welke (ook) geen MRB hoeft te voldoen (Igo peug 107 en weet ik wat) komt de regering dan ook geen geld te kort?
waar wordt het dan vandaan gehaald..
ik zet in op accijns.. want dat gaan we gewoon meer betalen als de regering tekort komt in hun begroten..
oplossing?
nee, heb ik ook even niet paraat...