26 January 2012, 12:53
Ja die site had ik ook gevonden, maar het stoort me vooral dat er niet over een E-keur word gesproken. Populair onder motorrijders, maar die hoeven niet jaarlijks naar de APK. Vereiste bij mijn USA import was koplampen met E-keur op het dimlicht. Daar Boele op beide auto's maar twee koplampen heeft zal ie een gecombineerd systeem met Bi-xenon moeten hebben inderdaad, maar dan wel eentje met E-keur.
Overigens zal je denk ik ook het koplampglas moeten vervangen denk ik? Bij veel motoren is het lichtbeeld puur van de reflector afhankelijk, voor het lampje zit dan een spiegel. De reflector heeft dan een heel patroon voor het juiste lichtbeeld, terwijl het glas helder is. Door de H4 pit te vervangen voor deze projectoren en de spiegel te laten vervallen klopt het lichtbeeld toch wel aardig omdat de reflector geen functie meer heeft. Bij de rond 7inch koplampen is de reflector gewoon rond en is het lichtbeeld afhankelijk van het glas. Dat zal wel niet meer kloppen met zo'n projector.
Wellicht geeft dit icm Xenon meer licht: http://link.marktplaats.nl/520276916 Bij deze zie je ook duidelijk wat ik bedoel met spiegel en gevormde reflector trouwens.
Overigens zal je denk ik ook het koplampglas moeten vervangen denk ik? Bij veel motoren is het lichtbeeld puur van de reflector afhankelijk, voor het lampje zit dan een spiegel. De reflector heeft dan een heel patroon voor het juiste lichtbeeld, terwijl het glas helder is. Door de H4 pit te vervangen voor deze projectoren en de spiegel te laten vervallen klopt het lichtbeeld toch wel aardig omdat de reflector geen functie meer heeft. Bij de rond 7inch koplampen is de reflector gewoon rond en is het lichtbeeld afhankelijk van het glas. Dat zal wel niet meer kloppen met zo'n projector.
Wellicht geeft dit icm Xenon meer licht: http://link.marktplaats.nl/520276916 Bij deze zie je ook duidelijk wat ik bedoel met spiegel en gevormde reflector trouwens.