17 January 2012, 23:22
Je hebt meer topics lopen en in ÃÃn van die topics heb ik je aangegeven dat de (zware) hoofdzekering van het voorgloeien aan de onderzijde van het relais zit.
Toen je de auto kocht / ophaalde was de motor toen "toevallig" al warm-gereden omdat men net wat aan het controleren was of omdat men net even was wezen tanken..........
Ik heb zoiets namelijk ook eens meegemaakt, toen ik bij de handelaar arriveerde was hij nÃt even sigaretten halen en z'n vrouw zei dat ze hem wel even zou bellen dat hij op moest schieten. In werkelijkheid werd hij waarschijnlijk gebeld dat hij z'n sigaret uit kon trappen en met de reeds draaiende motor (aangesleept) weer naar huis kon komen omdat de te bedonderen mensen waren gearriveerd.
Wat ook een klein beetje indicatie geeft is het startmotortoerental tijdens starten, als dat onwerkelijk hoog ligt betekend dat dat er weinig compressie is dus een versleten blok.
Toen je de auto kocht / ophaalde was de motor toen "toevallig" al warm-gereden omdat men net wat aan het controleren was of omdat men net even was wezen tanken..........
Ik heb zoiets namelijk ook eens meegemaakt, toen ik bij de handelaar arriveerde was hij nÃt even sigaretten halen en z'n vrouw zei dat ze hem wel even zou bellen dat hij op moest schieten. In werkelijkheid werd hij waarschijnlijk gebeld dat hij z'n sigaret uit kon trappen en met de reeds draaiende motor (aangesleept) weer naar huis kon komen omdat de te bedonderen mensen waren gearriveerd.
Wat ook een klein beetje indicatie geeft is het startmotortoerental tijdens starten, als dat onwerkelijk hoog ligt betekend dat dat er weinig compressie is dus een versleten blok.