21 February 2006, 23:38
krukas krijg je noet zomaar krom..... eerder een drijfstang.
sloeg de motor aan en is ie daarna vastgeslagen of tijdens het ronddraaien van de startmotor?
Als de kopppaking toch kapot is kan die ook druk in de verbrandingsruimte aflatenm dus dan is de schade van waterslag kleiner...
een gebruikte motor kost tussen de 250 en 500 (maximaal) afhankelijk van leeftijd en conditie.
inbouwen? tel het aantal uren, ik denk dat het een uur of 10 kost inclusief de nieuwe motor opfrissen (pakkingen/keerringen vervangen, schoonmaken, vanalles). dus inbouwen kost zo tussen de 400-700 euro bij een redelijke garage
anders de kop eraf en de hoogte van de zuigers op tdc meten, weet je het
sloeg de motor aan en is ie daarna vastgeslagen of tijdens het ronddraaien van de startmotor?
Als de kopppaking toch kapot is kan die ook druk in de verbrandingsruimte aflatenm dus dan is de schade van waterslag kleiner...
een gebruikte motor kost tussen de 250 en 500 (maximaal) afhankelijk van leeftijd en conditie.
inbouwen? tel het aantal uren, ik denk dat het een uur of 10 kost inclusief de nieuwe motor opfrissen (pakkingen/keerringen vervangen, schoonmaken, vanalles). dus inbouwen kost zo tussen de 400-700 euro bij een redelijke garage
anders de kop eraf en de hoogte van de zuigers op tdc meten, weet je het

240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni