21 February 2006, 22:08
Aloha,
Ik heb dikke pech gehad vandaag.
Er bleek koelvloeistof in de cylinders te lopen en wel dusdanig dat het blok heel kort tijdens het starten op slot is geschoten (waterslot heet dit geloof ik). Nu werd mij verteld dat het dan vrijwel zeker is dat het blok overleden is (krukas krom).
Nu wil ik graag wat advies aangezien ik geen afscheid wil nemen van mijn trouwe volvo. Mocht het blok overleden zijn wat zou mij dan het monteren van een ruilblok gaan kosten?
Graag jullie hulp / advies,
Jeroen
Ik heb dikke pech gehad vandaag.
Er bleek koelvloeistof in de cylinders te lopen en wel dusdanig dat het blok heel kort tijdens het starten op slot is geschoten (waterslot heet dit geloof ik). Nu werd mij verteld dat het dan vrijwel zeker is dat het blok overleden is (krukas krom).
Nu wil ik graag wat advies aangezien ik geen afscheid wil nemen van mijn trouwe volvo. Mocht het blok overleden zijn wat zou mij dan het monteren van een ruilblok gaan kosten?
Graag jullie hulp / advies,
Jeroen