2 November 2012, 21:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 November 2012, 21:32 door DennisvdB.)
Vergeet dan niet dat ook de diesel nog meer omhoog moet, rekeningrijden is hetzelfde. De extra kosten worden gewoon doorberekend aan het product. Hoeveel diesel etc is er wel niet nodig om bijvoorbeeld een supermarkt gevuld te krijgen? Stel je voor: "****a, hoezee, rekeningrijden wordt ingevoerd en ik ga lekker minder betalen want ik rij niet veel". Helaas doen de binnenvaart en vrachtwagens dat niet, die krijgen veel extra kosten voor de kiezen. Wat wil dat zeggen? Duurdere prijzen van producten, en veel faillissementen. Wordt je daar nou beter van als je iet wat minder mag betalen voor je auto? Denk het niet...
edit: haha, je mag niet eens meer h o e r a zeggen!
Willen ze het probleem van overmatig gebruik aanpakken, dan inderdaad de blauwe platen toe staan. Zoals eerder gezegd (door Arno geloof ik) zijn deze auto's in mindere mate geschikt voor intensief gebruik, en daar was de oldtimer-regeling bij invoer ook voor bedoeld. De rest niet, of tegen een apart tarief. 60-dagen kaart is ook bijna niet te controleren, plus vergt weer extra manschappen van de politie.
Ik zal dan ook moeten betalen voor een Ford uit '83 die ik heb staan, maar het zij zo.
edit: haha, je mag niet eens meer h o e r a zeggen!
Willen ze het probleem van overmatig gebruik aanpakken, dan inderdaad de blauwe platen toe staan. Zoals eerder gezegd (door Arno geloof ik) zijn deze auto's in mindere mate geschikt voor intensief gebruik, en daar was de oldtimer-regeling bij invoer ook voor bedoeld. De rest niet, of tegen een apart tarief. 60-dagen kaart is ook bijna niet te controleren, plus vergt weer extra manschappen van de politie.
Ik zal dan ook moeten betalen voor een Ford uit '83 die ik heb staan, maar het zij zo.