18 December 2011, 11:28
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 December 2011, 11:31 door Zuurstar.)
Leuk bedacht maar gaat je veel pk's kosten.
Turbo blok zonder turbo tja als je geen haast hebt, je hebt dan nog minder vermogen dan je nu hebt.
Je zuigers hebben een ander model en je 85er kop heeft hetzelfde model als die van de turbo, alleen zijn de uitlaatkleppen anders.
Als je het toch compleet hebt gewoon turbo verhaal compleet overzetten, bedrading past 1op 1 op dezelfde manier dus is goed te doen.
En vogens mij kom je verder ook geen grote verschillen tegen.
Succes en lekker zo veel mogelijk stukje bij beetje overzetten, zo hou je het overzichtelijk en minder kans op fouten.
Turbo blok zonder turbo tja als je geen haast hebt, je hebt dan nog minder vermogen dan je nu hebt.
Je zuigers hebben een ander model en je 85er kop heeft hetzelfde model als die van de turbo, alleen zijn de uitlaatkleppen anders.
Als je het toch compleet hebt gewoon turbo verhaal compleet overzetten, bedrading past 1op 1 op dezelfde manier dus is goed te doen.
En vogens mij kom je verder ook geen grote verschillen tegen.
Succes en lekker zo veel mogelijk stukje bij beetje overzetten, zo hou je het overzichtelijk en minder kans op fouten.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard