19 November 2011, 17:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 November 2011, 17:43 door Arjan..)
Als het een caburateurmotor is, is het verschil het makkelijkst te zien aan de kleur van het dopje daarvan. Een zwart dopje: B21A, een geel dopje B23A. Is het een injectiemotor dan ziet het er ongeveer zo uit.
Kleppen stellen kost volgens mij rond de 60 bij deze zelfde adressen.
Belangrijkste is mijns inziens de staat van de carrosserie. Let vooral op roest, roest en op roest. Check iig dorpels, bodem, wielranden, balken, raamsponningen B-stijlen etc etc. Motorische zaken zijn stukken eenvoudiger en goedkoper op te lossen.
Kleppen stellen kost volgens mij rond de 60 bij deze zelfde adressen.
Belangrijkste is mijns inziens de staat van de carrosserie. Let vooral op roest, roest en op roest. Check iig dorpels, bodem, wielranden, balken, raamsponningen B-stijlen etc etc. Motorische zaken zijn stukken eenvoudiger en goedkoper op te lossen.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km