19 November 2011, 17:18
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 November 2011, 17:25 door Arjan..)
Welkom hier
Op het blok staat wat voor motor het is. B21, B23, B230 enz. Mocht je dat niet kunnen vinden dan is op basis van het bouwjaar, een foto van het blok of de cijfers achter YV1244 in je chassisnummer iig te vertellen wat er origineel in zat. We zijn natuurlijk sowieso benieuwd naar een foto van de auto of een link naar de advertentie.
EDIT: Bouwjaar 1981 is ws oorspronkelijk een B21 of B23. Toch niet deze?
Als het een benzinemotor is, onafhankelijk of het een 2.1 of een 2.3 is, kost het vervangen van de riem rond de 100 euro. Bijvoorbeeld bij Sweden-parts in Montfoort heb ik het laten doen voor 80 euro incl riem, uurloon en BTW maar zonder spanrol, bij VOMD.nl in Dordrecht kost het incl riem, spanrol en BTW 130 euro. Dit zijn zomaar wat voorbeelden van adressen waar je het zou kunnen laten doen.
Op het blok staat wat voor motor het is. B21, B23, B230 enz. Mocht je dat niet kunnen vinden dan is op basis van het bouwjaar, een foto van het blok of de cijfers achter YV1244 in je chassisnummer iig te vertellen wat er origineel in zat. We zijn natuurlijk sowieso benieuwd naar een foto van de auto of een link naar de advertentie.
EDIT: Bouwjaar 1981 is ws oorspronkelijk een B21 of B23. Toch niet deze?
Als het een benzinemotor is, onafhankelijk of het een 2.1 of een 2.3 is, kost het vervangen van de riem rond de 100 euro. Bijvoorbeeld bij Sweden-parts in Montfoort heb ik het laten doen voor 80 euro incl riem, uurloon en BTW maar zonder spanrol, bij VOMD.nl in Dordrecht kost het incl riem, spanrol en BTW 130 euro. Dit zijn zomaar wat voorbeelden van adressen waar je het zou kunnen laten doen.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km