13 November 2011, 22:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 November 2011, 23:00 door Marc1970.)
De verdelerkap krijgt altijd zo'n fluffy uitstraling (da's koperoxidatie die door de vonken in de rondte vliegt), niet schuren maar het poeder wegvegen en weer terugplaatsen. De puntjes zien er goed plat uit, da's niet de bedoeling. En probeer eens een blauwe Bosch bobine.
Die LPG wikkelkabel is ws. wel lang genoeg maar niet vaak genoeg om de bobinekabel gedraaid. Hij zit ook wel eens op de - van de bobine (dat is pin 1), die pulst ook namelijk.
De afstelling vd chokekabel is niet optimaal zie ik daar op de achtergrond, al is dat geen probleem voor LPG.
Deze verdelers hebben trouwens een beetje olie nodig af en toe, onder de rotor zit een rond viltje waar je een druppeltje op laat vallen. Dat smeert de centrifugaalvervroeging. En de nokken die de puntjes optillen licht invetten (geen klodders).
Die LPG wikkelkabel is ws. wel lang genoeg maar niet vaak genoeg om de bobinekabel gedraaid. Hij zit ook wel eens op de - van de bobine (dat is pin 1), die pulst ook namelijk.
De afstelling vd chokekabel is niet optimaal zie ik daar op de achtergrond, al is dat geen probleem voor LPG.
Deze verdelers hebben trouwens een beetje olie nodig af en toe, onder de rotor zit een rond viltje waar je een druppeltje op laat vallen. Dat smeert de centrifugaalvervroeging. En de nokken die de puntjes optillen licht invetten (geen klodders).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969