8 November 2011, 20:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 November 2011, 20:38 door Marc1970.)
De 240 heeft de dynamo in rubbers hangen en daarom loopt er een korte massakabel van dynamo naar blok. Deze (en de andere massakabels) ook goed nakijken.
Het starten op LPG is apart, mijn 144's hebben allebei een eigen startritueel. Vorige winters moest ik de ene zelfs wel eens op benzine starten omdat de verdamper stijfbevroren raakte. Goed om dat als backup te hebben.
De 240 start op LPG daarentegen in 1 omwenteling. Dat, bedenk ik nu, zou heel goed met de modernere startmotor te maken kunnen hebben. Deze is net wat sterker en sneller: http://link.marktplaats.nl/500640478
Het starten op LPG is apart, mijn 144's hebben allebei een eigen startritueel. Vorige winters moest ik de ene zelfs wel eens op benzine starten omdat de verdamper stijfbevroren raakte. Goed om dat als backup te hebben.
De 240 start op LPG daarentegen in 1 omwenteling. Dat, bedenk ik nu, zou heel goed met de modernere startmotor te maken kunnen hebben. Deze is net wat sterker en sneller: http://link.marktplaats.nl/500640478
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969