17 March 2013, 13:13
Bij ons in volkswagenland heet dat de warmloopregelaar.
Veel oude gti tjes draaien op k of ke jetronic.
Zonder drukmeter is dit niet af te stellen.
Veel oude gti tjes draaien op k of ke jetronic.
Zonder drukmeter is dit niet af te stellen.
HansDAF schreef:Kon een speciaal Kjet setje kopen bij Ferrari specialist voor 80 euro.
Deze man heeft ook veel delen voor de spinnekop en de Control Pressure Valve (hoeheetzo'ndingin'tnederlands).
Alleen ontbreekt het me aan praktische kennis.......
Volvo V70R '98 2.3 AUT NBP
Volvo 940 Estate LPT silversand metallic
Volvo 850 2.3T-5R AUT Cream Yellow Estate
Volvo 242 '77 B21A AUT
Volvo V70 '98 2.5T Lpi>Sold
Golf MK1 '83 GTI 8V>Sold
Volvo 245 '84 GLT Turbo>Sold
Golf MK2 '89 GTI 16V>Sold
Volvo 940 Estate LPT silversand metallic
Volvo 850 2.3T-5R AUT Cream Yellow Estate
Volvo 242 '77 B21A AUT
Volvo V70 '98 2.5T Lpi>Sold
Golf MK1 '83 GTI 8V>Sold
Volvo 245 '84 GLT Turbo>Sold
Golf MK2 '89 GTI 16V>Sold