7 November 2011, 21:44
Zie dat ik een oud topic heropend heb... Niet te min, als iemand op het forum ideeen heeft hoe ik het euvel kan oplossen, dan hoor ik dit graag!
Heb al verschillende dingen gehoord:
Verdamper is op verkeerde spanning (voor schakel spanning) aangesloten en sluit de kleppen niet goed af.
De Bobine is van een oud type en werkt op de verkeerde spanning (de voorschakel weerstand is gebypassed)
Starten moet je doen met het gas vol ingetrapt
Het ligt aan de onsteking, alles er uit en electronische erin (heb al een vellemankitje in elkaar gesoldeerd).
De Accu levert een te lage spanning tijdens het starten, daardoor is de vonk te zwak.
Binnenkort ga ik voor 6 maanden in Oostenrijk wonen, ik zou dan erg graag op mijn volvo willen rekenen, maar ja.. met -20 graden wordt dat nog wel een uitdaging zo.
Iemand hier die me verder kan helpen?
Heb al verschillende dingen gehoord:
Verdamper is op verkeerde spanning (voor schakel spanning) aangesloten en sluit de kleppen niet goed af.
De Bobine is van een oud type en werkt op de verkeerde spanning (de voorschakel weerstand is gebypassed)
Starten moet je doen met het gas vol ingetrapt
Het ligt aan de onsteking, alles er uit en electronische erin (heb al een vellemankitje in elkaar gesoldeerd).
De Accu levert een te lage spanning tijdens het starten, daardoor is de vonk te zwak.
Binnenkort ga ik voor 6 maanden in Oostenrijk wonen, ik zou dan erg graag op mijn volvo willen rekenen, maar ja.. met -20 graden wordt dat nog wel een uitdaging zo.
Iemand hier die me verder kan helpen?
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel