6 November 2011, 17:27
@ Jambon
De krukaslagers neem ik aan?
@ Marc1970
Klopt, dat had ik ook al eens begrepen daarom heb ik ook het vliegwiel overgezet.
Het zit er heus wel goed op, daar ben ik niet zo bang voor, anders is er wel meer geluid te horen bij hogere snelheden (maar boven de 1500 toeren is het geluid weg). Ook de koppeling werkt an sich goed, en daar komen geen rare geluiden vandaan. Heb al eens perikelen met een koppeling gehad, dat klinkt heel anders.
wat is in zo'n geval het verstandigste om te doen? aangezien er aan het vliegwiel volgens mij niets zichtbaars mankeerde en het er allemaal passend op zit?
De krukaslagers neem ik aan?
@ Marc1970
Klopt, dat had ik ook al eens begrepen daarom heb ik ook het vliegwiel overgezet.
Het zit er heus wel goed op, daar ben ik niet zo bang voor, anders is er wel meer geluid te horen bij hogere snelheden (maar boven de 1500 toeren is het geluid weg). Ook de koppeling werkt an sich goed, en daar komen geen rare geluiden vandaan. Heb al eens perikelen met een koppeling gehad, dat klinkt heel anders.
wat is in zo'n geval het verstandigste om te doen? aangezien er aan het vliegwiel volgens mij niets zichtbaars mankeerde en het er allemaal passend op zit?
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)