10 October 2011, 14:32
@ wouter ah oke, ik heb zeevaartschool vlissingen gedaan. Vaar je nog?
Vandaag wat ******e pakkingen en koelwaterdop gehaald bij de dealer a 26 euro...
Egr flens rommel wilde ik eerst dichtmaken met een blindplaatje, maar ik heb nu het gaatje in de flens aan de uitlaatkant dicht gelast met aroste 316 stokken en de boel weer gemonteerd.
Nieuwe pakking op het inlaatstuk op het inlaatspruitstuk zit met 3 inbussen pakking was gewoon weg geblazen...
Weer lekker wezen toeren dieseltje rijdt erg prettig nu! En is lekker vlot te noemen, met de luchtlekkage verholpen spoelt de turbo nog net iets eerder en sneller op
.
Nog even onder de auto gekeken, dp lijkt me niet origineel en oogt vrij dik... de rest van het uitlaatsysteem lijkt me origineel kat en 2 joekels van dempers.... hier eens wat op verzinnen want ik heb erg veel tegendruk...
Ik zit te denken aan open slijpen en leeghalen, of is het beter om een recht stuk pijp er voor in de plek te monteren?
foto's hebben jullie nog tegoed, kabeltje van telefoon is weer eens foetsie.
Vandaag wat ******e pakkingen en koelwaterdop gehaald bij de dealer a 26 euro...
Egr flens rommel wilde ik eerst dichtmaken met een blindplaatje, maar ik heb nu het gaatje in de flens aan de uitlaatkant dicht gelast met aroste 316 stokken en de boel weer gemonteerd.
Nieuwe pakking op het inlaatstuk op het inlaatspruitstuk zit met 3 inbussen pakking was gewoon weg geblazen...
Weer lekker wezen toeren dieseltje rijdt erg prettig nu! En is lekker vlot te noemen, met de luchtlekkage verholpen spoelt de turbo nog net iets eerder en sneller op
.Nog even onder de auto gekeken, dp lijkt me niet origineel en oogt vrij dik... de rest van het uitlaatsysteem lijkt me origineel kat en 2 joekels van dempers.... hier eens wat op verzinnen want ik heb erg veel tegendruk...
Ik zit te denken aan open slijpen en leeghalen, of is het beter om een recht stuk pijp er voor in de plek te monteren?
foto's hebben jullie nog tegoed, kabeltje van telefoon is weer eens foetsie.