okidoki heb zojuist ook de governor mod gedaan, middrange gewoon continu fuel en boven de 5000 rpm is gelijk fuelcut....stationair gewoon origineel gelaten.
Toen ik de boel weer in elkaar had zeek aan alle kanten de diesel er uit.... was te verwachten 20 jaar oude O-ringen.
Nu ff aan een soepie en als strx de dealers klaar zijn met hun lunch eens ff achter een kitje o-ringen aan.
Heb stiekem wel even het milieu vervuild met een proefritje ik ben even tot de 4000 rpm geweest toen ie ongeveer warm was,
maar hij blijft maar gaan!! Zoals het er nu naar uit ziet is die regulateur modificatie de meest wereldse.
Ik heb een boeltje veel pics gemaakt dus ik zal zodra ik tijd heb de boel hier wel eens vol spammen.
groetjes
edit: afgewimpeld door de volvo dealer en perfect geholpen door vw dealer, foto's en tekeningen opgestuurd gekregen via de mail uiteindelijk zeker een half uur samen aan het zoeken geweest voor een O-ring kitje van 5 euro! Vandaag een + voor de vw dealer. En weer eens een dikke min voor Olov!
Beetje jammer kan er morgen pas om
Toen ik de boel weer in elkaar had zeek aan alle kanten de diesel er uit.... was te verwachten 20 jaar oude O-ringen.
Nu ff aan een soepie en als strx de dealers klaar zijn met hun lunch eens ff achter een kitje o-ringen aan.
Heb stiekem wel even het milieu vervuild met een proefritje ik ben even tot de 4000 rpm geweest toen ie ongeveer warm was,
maar hij blijft maar gaan!! Zoals het er nu naar uit ziet is die regulateur modificatie de meest wereldse.
Ik heb een boeltje veel pics gemaakt dus ik zal zodra ik tijd heb de boel hier wel eens vol spammen.
groetjes
edit: afgewimpeld door de volvo dealer en perfect geholpen door vw dealer, foto's en tekeningen opgestuurd gekregen via de mail uiteindelijk zeker een half uur samen aan het zoeken geweest voor een O-ring kitje van 5 euro! Vandaag een + voor de vw dealer. En weer eens een dikke min voor Olov!
Beetje jammer kan er morgen pas om

