7 November 2012, 15:22
ton76 schreef:Ik gok op het eerste.
Hmmm... Heb 3 volvo's op kenteken waarvan er eentje verzekerd is en gemiddeld 3 dgn per week rijdt. (4000 km per jaar). Heb echter ook nog een BSA van 54, Norton caferacer van 1956, matchless 2pitter van 1957 en AJS 1-pitter van 56 (al deze engelse projektjes hebben een kenteken op mijn naam!) Tot nu toe heb ik hiervan alleen de BSA verzekerd en de andere 3 als slapper leunend op de verzekerde BSA. Dat is met 4 tientjes per jaar nog wel te overzien.
Het zal toch niet waar zijn dat die motoren nu ook aan de beurt zijn??? Dat geloof ik zeker nie....
Dan moeten ze de fietsen voortaan maar gaan belasten. Misschien ook wel de skeelers en ja..... Eigenlijk kun je nog van veel meer hobbies een melk-koe maken.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..