7 November 2012, 15:46
Indrukwekkende verzameling. Zelf heb ik o.a. een Trident uit 1974.
Ik heb hierover al contact gehad met Hans van Dissel van Het Motorrijwiel. Hij liet me weten al contact opgenomen te hebben met de FEHAC aangezien de motorfietsbezitter over het hoofd gezien lijkt te worden.
Er staat in het regeerakkoord alleen oldtimers vermeld. Wat de definitie van oldtimer in dit geval is is onduidelijk maar ik mag toch aannemen dat de motoren en scooters hier helaas ook onder vallen aangezien het ook motorvoertuigen zijn.
Ik heb hierover al contact gehad met Hans van Dissel van Het Motorrijwiel. Hij liet me weten al contact opgenomen te hebben met de FEHAC aangezien de motorfietsbezitter over het hoofd gezien lijkt te worden.
Er staat in het regeerakkoord alleen oldtimers vermeld. Wat de definitie van oldtimer in dit geval is is onduidelijk maar ik mag toch aannemen dat de motoren en scooters hier helaas ook onder vallen aangezien het ook motorvoertuigen zijn.
skidje schreef:Hmmm... Heb 3 volvo's op kenteken waarvan er eentje verzekerd is en gemiddeld 3 dgn per week rijdt. (4000 km per jaar). Heb echter ook nog een BSA van 54, Norton caferacer van 1956, matchless 2pitter van 1957 en AJS 1-pitter van 56 (al deze engelse projektjes hebben een kenteken op mijn naam!) Tot nu toe heb ik hiervan alleen de BSA verzekerd en de andere 3 als slapper leunend op de verzekerde BSA. Dat is met 4 tientjes per jaar nog wel te overzien.
Het zal toch niet waar zijn dat die motoren nu ook aan de beurt zijn??? Dat geloof ik zeker nie....
Dan moeten ze de fietsen voortaan maar gaan belasten. Misschien ook wel de skeelers en ja..... Eigenlijk kun je nog van veel meer hobbies een melk-koe maken.