11 September 2011, 16:59
Vandaag bezig geweest met de kachelkraan weer om te draaien. Ik had hem verkeerd om gemonteerd. Maakte verder niet uit omdat ik deze zomer toch niet gebruik maakte van de kachel. Ik kon hem echter niet met het schuifje bedienen vanaf het dashboard maar moest dan met de hand onder bij de pedalen het schuifje verdraaien. Dat leek me niet leuk en zodende was dit nog een klusje wat nog even moest. Gelukkig is alle voorspoedig gegaan en ik heb nu een keurig werkende kachel die warm en koud kan. Verder nog gekeken naar mijn verlichting die uitstekend werkt maar steeds brand dat lampje in mijn dashboard als zou er een lampje stuk zijn. Lampjes bekeken en fittingen gereinigd maakte alle maal niets uit. Hij blijft het doen. Als ik de verlichting uit heb dwz de schakelaar op 0 branden alleen de achterlichten en de guidinglights. Dan brandt het lampje in mijn dashboard niet. Maar zodra ik de verlichting op de eerste stand zet of de tweede stand gaat dat lampje branden. Ook bij het knipperen naar links gaat hij aan....... Ik heb nog niets gevonden....