4 September 2011, 17:30
In de Olving lees ik dat het vervroegingstijdstip van mijn B23A 5º/7º voor het bovenste dode punt ligt. Wat kan de overweging zijn om hem op 5º en wat om hem op 7º te zetten?
Maakt dit uit in vermogen?
Slijtage?
Brandstofverbruik?
Loopt de motor regelmatiger stationair?
Maakt het nog uit LPG of benzine?
Wat raden jullie mij aan en waarom?
Maakt dit uit in vermogen?
Slijtage?
Brandstofverbruik?
Loopt de motor regelmatiger stationair?
Maakt het nog uit LPG of benzine?
Wat raden jullie mij aan en waarom?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]