21 August 2011, 12:07
Er zit een schroefje verzonken in het spruitstuk. Maar ik denk eerder dat je wat CO moet bijstellen. Of je hebt valse lucht ergens.
CO afstellen gaat onderin de carburateur (een Pierburg CDUS neem ik aan), zit een beschermdopje op. De schroef indraaien (oftewel omhoog de carb in) is lager, uit hoger CO. Indraaien tot-ie niet meer reageert op verder indraaien, dan weer wat uit tot je een prettig stationair hebt. Bij de APK hoor je wel weer of je het goed gedaan hebt.
CO afstellen gaat onderin de carburateur (een Pierburg CDUS neem ik aan), zit een beschermdopje op. De schroef indraaien (oftewel omhoog de carb in) is lager, uit hoger CO. Indraaien tot-ie niet meer reageert op verder indraaien, dan weer wat uit tot je een prettig stationair hebt. Bij de APK hoor je wel weer of je het goed gedaan hebt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969