7 August 2011, 01:35
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 August 2011, 01:45 door Nicolaas H.)
Vandaag alles gemonteerd en zowaar een groen ledje mogen aanschouwen! En passant ook een nieuwe radiateur vervangen wat niet veel problemen opleverde al was het demonteren van de fan in zowel de Haynes als de Bentley heel anders beschreven. Het lijkt wel als je een 240 uit '84 hebt je steeds tussen oudere en nieuwere modellen in valt.
Het starten nog maar even NIET gedaan; bewaar ik voor de zondag met de plechtige belofte aan mezelf om het startslot uitsluitend met gehoorbescherming op om te draaien. Het gesuis van de vorige supernova ben ik nog niet kwijt! Ben sowieso benieuwd wat er na die explosie nog van het geluidsdempend vermogen van het uitlaatsysteem over is ...
Het starten nog maar even NIET gedaan; bewaar ik voor de zondag met de plechtige belofte aan mezelf om het startslot uitsluitend met gehoorbescherming op om te draaien. Het gesuis van de vorige supernova ben ik nog niet kwijt! Ben sowieso benieuwd wat er na die explosie nog van het geluidsdempend vermogen van het uitlaatsysteem over is ...
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]