4 August 2011, 02:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 August 2011, 02:14 door Nicolaas H.)
Bedoel je dat als ik pagina 32 bij C4 doorlees ik weer op het goede spoor zit?
Hoezo draait de rotor bij het laten zakken van de verdeler?
Maakt het nog uit hoe de cilinderstand is bij deze werkwijze?
Is er vooraf iets te zeggen over de schade die zo'n knal kan veroorzaken?
Hoezo draait de rotor bij het laten zakken van de verdeler?
Maakt het nog uit hoe de cilinderstand is bij deze werkwijze?
Is er vooraf iets te zeggen over de schade die zo'n knal kan veroorzaken?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]