1 August 2011, 11:36
Is misschien een goed idee ja. Je bedoelt zo'n 123 Ignition.
Is de montage lastig? Ik ben bang dat ik het verkeerd doe en de ontsteking mol.
En is het zeker weten de oplossing voor dat horten en stoten?
Ik merkte trouwens gisteren na een langere rit dat de motor wel rustig liep. Ik begrijp zoiets niet; dat gaat toch met dezelfde verdeler?
Kan ik hiermee ook nog gewoon overschakelen van LPG op benzine? Ik lees dat daar aparte instellingen voor zijn ...
Is de montage lastig? Ik ben bang dat ik het verkeerd doe en de ontsteking mol.
En is het zeker weten de oplossing voor dat horten en stoten?
Ik merkte trouwens gisteren na een langere rit dat de motor wel rustig liep. Ik begrijp zoiets niet; dat gaat toch met dezelfde verdeler?
Kan ik hiermee ook nog gewoon overschakelen van LPG op benzine? Ik lees dat daar aparte instellingen voor zijn ...
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]