10 July 2011, 23:14
Hallo Forummers,
Sinds een half jaar ben ik een blije bezitter van een 240 Polar (B200F).
De laatste tijd echter, is het verbruik gestegen van 1:8 naar 1:4.
Zwarte rook uit de uitlaat bij gasgeven, erg doelmatig bij een bumperklever, niet goed voor de beurs.
Bij het rijden of stationair ruik je een benzinelucht.
Om er achter te komen wat de oorzaak zou kunnen zijn van het hoge verbruikt wilde ik de computer uitlezen maar dat lukt mij niet.
Ik heb alles gedaan volgens de diverse beschrijvingen maar toch krijg ik geen code.
Wat ik heb gedaan is het volgende:
contactsleutel op stand II
testkabeltje in poort 2.
knopje indrukken, (langer dan 1 sec. - korter dan 3 sec.)
tijdens het indrukken gaat de led branden, daarna gebeurt er niets.
wat doe ik fout?
ook het resetten lukt niet:
knopje indrukken, de led gaat branden, en blijft continu branden (volgens de beschrijving zou hij na een paar seconden uit moeten gaan).
Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien.
Alvast bedankt!
groet,Sebas
Sinds een half jaar ben ik een blije bezitter van een 240 Polar (B200F).
De laatste tijd echter, is het verbruik gestegen van 1:8 naar 1:4.
Zwarte rook uit de uitlaat bij gasgeven, erg doelmatig bij een bumperklever, niet goed voor de beurs.
Bij het rijden of stationair ruik je een benzinelucht.
Om er achter te komen wat de oorzaak zou kunnen zijn van het hoge verbruikt wilde ik de computer uitlezen maar dat lukt mij niet.
Ik heb alles gedaan volgens de diverse beschrijvingen maar toch krijg ik geen code.
Wat ik heb gedaan is het volgende:
contactsleutel op stand II
testkabeltje in poort 2.
knopje indrukken, (langer dan 1 sec. - korter dan 3 sec.)
tijdens het indrukken gaat de led branden, daarna gebeurt er niets.
wat doe ik fout?
ook het resetten lukt niet:
knopje indrukken, de led gaat branden, en blijft continu branden (volgens de beschrijving zou hij na een paar seconden uit moeten gaan).
Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien.
Alvast bedankt!
groet,Sebas