21 December 2012, 18:50
vandaag even rustig kunnen kijken wat er aan de hand was, en het was toch makkelijker dan gedacht.
vanmorgen voordat mn vriendinnaar dr werk ging nog 1x geprobeerd te starten,. spanning in de bobine liep op tot 9v, maar ook de accu liep tot 9v terug, dus accu leeg. lader gepakt en die gaf gelijk vol aan vreemd, lege accu gepakt die op de lader ook gelijk "vol". conclusie lader stuk. nieuwe lader gehaald (zelf voor kerstman gespeeld ;-) )die eraan gehangen en op laten laden. ondertussen de rotor verdelerkap en puntjes gecontroleerd en afgesteld. acculader gaf vol aan. sleutel omgedraaid en gelijk bingo! dus bij elkaar alles opgelost!
bedankt voor het mee denken.
vanmorgen voordat mn vriendinnaar dr werk ging nog 1x geprobeerd te starten,. spanning in de bobine liep op tot 9v, maar ook de accu liep tot 9v terug, dus accu leeg. lader gepakt en die gaf gelijk vol aan vreemd, lege accu gepakt die op de lader ook gelijk "vol". conclusie lader stuk. nieuwe lader gehaald (zelf voor kerstman gespeeld ;-) )die eraan gehangen en op laten laden. ondertussen de rotor verdelerkap en puntjes gecontroleerd en afgesteld. acculader gaf vol aan. sleutel omgedraaid en gelijk bingo! dus bij elkaar alles opgelost!
bedankt voor het mee denken.