14 May 2011, 13:32
Bedankt Patrick! Ik zal dit weekend eens een 'ik-en-mijn-volvo'-topic aanmaken.
Marc, bedankt voor je snelle antwoord! Na wat rond te lezen over het Pulsair-systeem denk ik dat het verstandiger is om dit te laten zitten, vooral omdat dit nog normaal werkt.
Het EGR-verhaal is dus wel verwijderbaar. Ik zal de klep en de resterende leiding verwijderen. Rest mij de vraag wat ik met de vacuumslang moet doen. De gele in de voorlaatste foto komt van de EGR-klep en gaat naar het blok vanwaar de rode naar de carburateur gaat.
Ik zal zo snel mogelijk de remvloeistof checken, echter toont deze op de foto wel behoorlijk donkerder als in werkelijkheid.
Maurits
Marc, bedankt voor je snelle antwoord! Na wat rond te lezen over het Pulsair-systeem denk ik dat het verstandiger is om dit te laten zitten, vooral omdat dit nog normaal werkt.
Het EGR-verhaal is dus wel verwijderbaar. Ik zal de klep en de resterende leiding verwijderen. Rest mij de vraag wat ik met de vacuumslang moet doen. De gele in de voorlaatste foto komt van de EGR-klep en gaat naar het blok vanwaar de rode naar de carburateur gaat.
Ik zal zo snel mogelijk de remvloeistof checken, echter toont deze op de foto wel behoorlijk donkerder als in werkelijkheid.
Maurits
740 GL 1986 B230A
480 GT 1995 2.0
480 ES 1995 2.0
480 GT 1995 2.0
480 ES 1995 2.0