9 May 2011, 19:18
Als ik een station wil neem ik wel een OV-kaart. Hoewel station Soestduinen nog steeds te koop staat. Veel ruimte om het huis. Alleen die trein die elke 10 minuten langsdendert is wat minder.
Een 850 is me veel te laag en een R vind ik veel te veel stuiteren.
Een auto zonder automaat wil ik niet meer. Al dat geschakel is volkomen overbodig. dat kun je beter laten doen.
Er zijn lieden die zeggen dat schakelen sportief is. kennelijk bedoelen ze dan de trapbeweging van de linker voet en de minimale beweginkjes van de rechter arm.
Nee hoor, schakelen moet je door een machine laten doen. Die is daar veel beter in.
Een 850 is me veel te laag en een R vind ik veel te veel stuiteren.
Een auto zonder automaat wil ik niet meer. Al dat geschakel is volkomen overbodig. dat kun je beter laten doen.
Er zijn lieden die zeggen dat schakelen sportief is. kennelijk bedoelen ze dan de trapbeweging van de linker voet en de minimale beweginkjes van de rechter arm.
Nee hoor, schakelen moet je door een machine laten doen. Die is daar veel beter in.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers