28 April 2011, 20:50
Rij nu een dik jaar in een 965 3.0 met de meeste opties er wel op en aan.
Bij 205k gekocht en gas in laten bouwen (nu 245k). Kosten zijn mijn inziens goed te doen wanneer je dit vergelijkt voor wat je er voor terug krijgt. Wil je goedkoop rijden moet je naar mijn idee in een heel andere klasse gaan zoeken.
Bladveer achter kan idd (te) slap zijn kost je ± 500 incl montage en incl de btw voor een nieuwe. Door de multilink ophanging wel weer een lekkere wegligging. Rijden op gas idd ± 1 op 7. Bij pech tref je een slecht onderhouden exemplaar. Zelf tot nu toe niet grote onkosten gehad (op de bladveer na
). Maw het is maar net wat je zoekt.
Heb je al eens in een V90/ 960 gereden?
btw een 960 is meestal een klasse lichter in de wb dan een V90.
Bij 205k gekocht en gas in laten bouwen (nu 245k). Kosten zijn mijn inziens goed te doen wanneer je dit vergelijkt voor wat je er voor terug krijgt. Wil je goedkoop rijden moet je naar mijn idee in een heel andere klasse gaan zoeken.
Bladveer achter kan idd (te) slap zijn kost je ± 500 incl montage en incl de btw voor een nieuwe. Door de multilink ophanging wel weer een lekkere wegligging. Rijden op gas idd ± 1 op 7. Bij pech tref je een slecht onderhouden exemplaar. Zelf tot nu toe niet grote onkosten gehad (op de bladveer na

Heb je al eens in een V90/ 960 gereden?
btw een 960 is meestal een klasse lichter in de wb dan een V90.
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)