4 February 2013, 11:08
Tellerbak omwisselen voor een andere is een kwestie van eruit schroeven en stekkers overzetten, dat kan binnen een half uurtje.
Tandwieltje vervangen kost misschien een kwartiertje meer (als je het nieuwe tandwieltje hebt, wel goed kijken welke je nodig hebt; de tandjes tellen), je neemt dan de tellerbak mee naar een tafel/werkbank met goed licht erboven om
het kapotte wieltje te verwisselen voor een nieuwe. Binnen een uurtje moet dit te doen zijn als dit de eerste keer is.Voordeel van het laatste is dat je je km-stand behoudt. Het is een klusje dat prima zelf te doen is, handleidingen ervoor zijn via dit forum wel te vinden: odometer repair bijv.:
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=od...FK7fJ805Ig
Tandwieltje vervangen kost misschien een kwartiertje meer (als je het nieuwe tandwieltje hebt, wel goed kijken welke je nodig hebt; de tandjes tellen), je neemt dan de tellerbak mee naar een tafel/werkbank met goed licht erboven om
het kapotte wieltje te verwisselen voor een nieuwe. Binnen een uurtje moet dit te doen zijn als dit de eerste keer is.Voordeel van het laatste is dat je je km-stand behoudt. Het is een klusje dat prima zelf te doen is, handleidingen ervoor zijn via dit forum wel te vinden: odometer repair bijv.:
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=od...FK7fJ805Ig
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2


