6 April 2011, 00:06
Volgens mij is het verschil tussen een B20A en B20B (naast de dubbele carbs) de koppakking en de nokkenas (en misschien de ontsteking).
Een inlaatspruitstuk kan je wel regelen. Je moet alleen wel het oude spuitstuk loszagen (in- en uitlaat deel zitten aan elkaar vast), voordat je het nieuwe kan monteren.
De carbs zijn niet origineel 1973, niet dat dat uitmaakt in de 140 zijn ook de carbs met losse vlotter geleverd zoals die op je foto. Maar of dit type ook geleverd is op de B20 moet je even uitzoeken. Het setje lijk ook niet erg nieuw. Voordat je tot aankoop overgaat zou ik op BCCP eens kijken naar de kosten van revisiesetje, juiste naald+sproeier, dat zet je ook best wat â¬â¬ terug.
Of je veel vermogens winst haalt... weet ik niet volgens mij zit er qua PK's niet ongeloofelijk veel verschil tussen een A of B motor.
Jambon had al wat vragen beantwoord zie ik...
Een inlaatspruitstuk kan je wel regelen. Je moet alleen wel het oude spuitstuk loszagen (in- en uitlaat deel zitten aan elkaar vast), voordat je het nieuwe kan monteren.
De carbs zijn niet origineel 1973, niet dat dat uitmaakt in de 140 zijn ook de carbs met losse vlotter geleverd zoals die op je foto. Maar of dit type ook geleverd is op de B20 moet je even uitzoeken. Het setje lijk ook niet erg nieuw. Voordat je tot aankoop overgaat zou ik op BCCP eens kijken naar de kosten van revisiesetje, juiste naald+sproeier, dat zet je ook best wat â¬â¬ terug.
Of je veel vermogens winst haalt... weet ik niet volgens mij zit er qua PK's niet ongeloofelijk veel verschil tussen een A of B motor.
Jambon had al wat vragen beantwoord zie ik...