6 March 2011, 21:13
Heb vandaag even geen tijd gehad maar Marc als ik het dus goed begrijp;
ATF type F olie is het enige juiste voor de BW55. Ga ik laten verversen hoe dan ook.
De olie die er nu inzit weet ik niet welke het is hoewel die er zeer zuiver uitziet aan de peilstok.
En stationair te krappe CO zou de oorzaak kunnen zijn..
Ik mag dus 4,5 hebben, moet ik hem zo ruim mogelijk laten afstellen?
Met alle respect zuurstar over je tip van de koppelomvormer maar daar geloof ik niet echt in.
De bak is met 90.000 km zgan en schakelt perfect!
Verder gewoon niets op aan te merken, dus slijtage van onderdelen van de bak lijkt me niet de oorzaak.
ATF type F olie is het enige juiste voor de BW55. Ga ik laten verversen hoe dan ook.
De olie die er nu inzit weet ik niet welke het is hoewel die er zeer zuiver uitziet aan de peilstok.
En stationair te krappe CO zou de oorzaak kunnen zijn..
Ik mag dus 4,5 hebben, moet ik hem zo ruim mogelijk laten afstellen?
Met alle respect zuurstar over je tip van de koppelomvormer maar daar geloof ik niet echt in.
De bak is met 90.000 km zgan en schakelt perfect!
Verder gewoon niets op aan te merken, dus slijtage van onderdelen van de bak lijkt me niet de oorzaak.
Groet,<br />William<br /><br />244 GL B23A 1982 96000 km gedocumenteerd<br />945 LPT B23FK 1998