4 March 2011, 23:26
Hij wil dus vertrekken en vraagt dus vermogen van je motor.
Veel weerstand in de koppelomvormer!
Ik denk dus een koppelomvormer probleem, maar probeer eerst de olie maar eens: ATF type F dus!
En wie weet heb je geluk.
Laat het wel even weten of het helpt, of wat er wel heeft geholpen, hebben andere misschien ook nog iets aan.
Veel weerstand in de koppelomvormer!
Ik denk dus een koppelomvormer probleem, maar probeer eerst de olie maar eens: ATF type F dus!
En wie weet heb je geluk.
Laat het wel even weten of het helpt, of wat er wel heeft geholpen, hebben andere misschien ook nog iets aan.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard