3 March 2011, 22:15
Toch zou ik de olie de schuld geven, die van mij bleef plakken en kwam bijna niet weg met moderne ATF van Gomma.
Olie van Scandcar er in gedaan en probleem opgelost.
Misschien is 900 toeren ook niet te veel, zodat hij net te veel druk in de koppelomvormer opbouwt en wil vertrekken.
En waardoor hij weer meer vermogen nodig heeft en zo je toerental beïnvloed.
Maar toerental iets omlaag en andere olie zou ik het proberen waard vinden, nieuwe olie kan nooit kwaad!
Olie van Scandcar er in gedaan en probleem opgelost.
Misschien is 900 toeren ook niet te veel, zodat hij net te veel druk in de koppelomvormer opbouwt en wil vertrekken.
En waardoor hij weer meer vermogen nodig heeft en zo je toerental beïnvloed.
Maar toerental iets omlaag en andere olie zou ik het proberen waard vinden, nieuwe olie kan nooit kwaad!
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard