25 January 2011, 21:53
Oververhitten gaat heel snel al na twee km of zo gaat. Meter de lucht in richting rood om daar een m'n onder te blijven hangen. In het draadje wat je aangaf was het een electrisch probleem. Daar snap ik overigens niks van daar was een draad van de dynamo richting schutbord niet goed geïsoleerd. Volgens mij zou dan de meter inderdaad snel kunnen oplopen maar zou de motor gewoon op temperatuur moeten kunnen komen.
Ik had overigens doordat ik snel wilde niet het water uit de radiateur laten lopen. Gewoon de thermostaat eraf water opgevangen in een bak eronder en vervolgens weer koelvloeistof in reservoir gedaan in de veronderstelling dat het ontluchten vanzelf wel goed zou komen..... Zou daar ook nog het probleem kunnen zitten?
Ik had overigens doordat ik snel wilde niet het water uit de radiateur laten lopen. Gewoon de thermostaat eraf water opgevangen in een bak eronder en vervolgens weer koelvloeistof in reservoir gedaan in de veronderstelling dat het ontluchten vanzelf wel goed zou komen..... Zou daar ook nog het probleem kunnen zitten?