20 January 2011, 23:29
Zomaar even een gedachte die bij mij opkomt m.b.t. de APK.
SWAP van 4-cilinder naar 5-cilinder. Levert volgens mij problemen op met de APK aangezien de hoeveelheid cilinders niet overeenkomt met de papieren. En typegoedkeuring.
Opzich leuk project alleen zonde van de tijd als alles terug naar af moet voor de APK.
Misschien dat iemand dit nog kan ontkrachten en het licht op groen kan zetten.
Ik ben benieuwd.
SWAP van 4-cilinder naar 5-cilinder. Levert volgens mij problemen op met de APK aangezien de hoeveelheid cilinders niet overeenkomt met de papieren. En typegoedkeuring.
Opzich leuk project alleen zonde van de tijd als alles terug naar af moet voor de APK.
Misschien dat iemand dit nog kan ontkrachten en het licht op groen kan zetten.
Ik ben benieuwd.
Volvo 245 2.1 TIC "82 (151-1) 319.000,
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl