23 December 2010, 20:46
Het sneed ook door mijn hart met koude motor zo te rijden.
Vanochtend vroeg in het donker zonder lichtbron in de buurt had ik niet de mogelijk om iets te zien onder de motorkap. Morgen bij daglicht kijk ik er na.
Rafelige gaskabel lijkt me stug, omdat hij na verloop van tijd (lees; warme motor) wel gewoon rijdt en bovendien wel de hele tijd reageerde op het intrappen van het gaspedaal. Marc, wat bedoel je precies met veertjes/kogelgewrichtjes?
Vanochtend vroeg in het donker zonder lichtbron in de buurt had ik niet de mogelijk om iets te zien onder de motorkap. Morgen bij daglicht kijk ik er na.
Rafelige gaskabel lijkt me stug, omdat hij na verloop van tijd (lees; warme motor) wel gewoon rijdt en bovendien wel de hele tijd reageerde op het intrappen van het gaspedaal. Marc, wat bedoel je precies met veertjes/kogelgewrichtjes?
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2