23 December 2010, 13:17
Ik kreeg dit berichtje van S40rijder :o
Citaat:Bedankt voor uw reactie, we hebben zojuist de diagnose gehoord. De nokkenasketting is afgebroken en deze heeft een gat geslagen waardoor de complete cillinderkop vervangen moet worden.


![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)