19 December 2010, 11:08
Bedankt voor de tips tot dusver. Die CIS klap zal ik eens checken.
Ik kan er dus vanuit gaan dat het gedurende enkele minunten afwisselend hoog toerental v.s. stationair toerental na een koude start zo hoort bij een 245 en wordt veroorzaakt door de koude start injector? (extra brandstof onspuiten om de motor aan de praat te houden bij koude start na een vostnacht).
Ik lees ook wel over het brandstofpomprelais dat voor ondefinieerbare stringen kan zorgen, zou deze ook iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
Ik bedenk me net dat ik sinds kort ook snowcaps gemonteerd heb, zou dit nog invloed kunnen hebben op het afslaan van de motor bij het afremmen direct na een koude start? Je zou verwachten meer gecomprimeerde (vorst)lucht door de parafaan te krijgen. Tips/aanwijzingen blijven welkom!
Ik kan er dus vanuit gaan dat het gedurende enkele minunten afwisselend hoog toerental v.s. stationair toerental na een koude start zo hoort bij een 245 en wordt veroorzaakt door de koude start injector? (extra brandstof onspuiten om de motor aan de praat te houden bij koude start na een vostnacht).
Ik lees ook wel over het brandstofpomprelais dat voor ondefinieerbare stringen kan zorgen, zou deze ook iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
Ik bedenk me net dat ik sinds kort ook snowcaps gemonteerd heb, zou dit nog invloed kunnen hebben op het afslaan van de motor bij het afremmen direct na een koude start? Je zou verwachten meer gecomprimeerde (vorst)lucht door de parafaan te krijgen. Tips/aanwijzingen blijven welkom!
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2