17 December 2010, 19:01
Waarschijnlijk komt het doordat de rubbers in je carburateur door de kou hard zijn geworden.
En de leeftijd van rubber speelt natuurlijk ook mee, hoe ouder hoe harder.
Als je dus gaat rijden warmt alles weer op en wordt het rubber dus weer wat soepeler
Probeer een revisie setje te krijgen en je zult zien dat het enorm scheelt.
En de leeftijd van rubber speelt natuurlijk ook mee, hoe ouder hoe harder.
Als je dus gaat rijden warmt alles weer op en wordt het rubber dus weer wat soepeler
Probeer een revisie setje te krijgen en je zult zien dat het enorm scheelt.

240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard