13 November 2010, 17:05
Ik heb hetzelfde gehad met mijn B230A
Ik ben eerst dagen aan het prutsen geweest
Uiteindelijk heb ik het volgende gedaan
Eerst zorgen dat het nergens lekt bij de spruitstuk slangetjes ed.
Dan zo goed als het kan afstellen op benzine.
Dan naar de LPG boer om de boel te laten afstellen. (koste 15 Euro) 10 minuten werk
Zelf draaien aan de verdamper zonder meters is niet te doen
als je ook maar wat veranderd aan de benzine afstelling veranderd het vacuum in de spruitstuk ook
waardoor het gastoevoer ook veranderd
+ je hebt kans dat de mengsel te arm word met alle gevolgen daarvan
De LPG boer steld de boel af zonder aan de benzine afstelling te draaien
Ik ben eerst dagen aan het prutsen geweest
Uiteindelijk heb ik het volgende gedaan
Eerst zorgen dat het nergens lekt bij de spruitstuk slangetjes ed.
Dan zo goed als het kan afstellen op benzine.
Dan naar de LPG boer om de boel te laten afstellen. (koste 15 Euro) 10 minuten werk
Zelf draaien aan de verdamper zonder meters is niet te doen
als je ook maar wat veranderd aan de benzine afstelling veranderd het vacuum in de spruitstuk ook
waardoor het gastoevoer ook veranderd
+ je hebt kans dat de mengsel te arm word met alle gevolgen daarvan
De LPG boer steld de boel af zonder aan de benzine afstelling te draaien