13 November 2010, 12:03
Normaal gesproken begin je met de afstelling op benzine en hierna stel je LPG.
Ik krijg de motor op deze manier echter niet netjes regelmatig en ik moet 3x contact geven voor daadwerkelijk starten.
Omdat de 245 eigenlijk altijd op LPG rijdt, wil ik de afstelling van benzine best wel wat opofferen als LPG er beter van wordt.
Als ik de stationair afstelling (spruitstuk) op benzine terugdraai, dus afslaan, zal ik LPG stationair wat hoger moeten zetten, dus rijker.
Wat is voor stationair/starten op LPG het verschil tussen deze 2 verschillende afstellingen?
M.a.w. wat zou het gevolg zijn van het verrijken van de LPG, terwijl het spruitstuk stationair wat geknepen wordt?
Ik krijg de motor op deze manier echter niet netjes regelmatig en ik moet 3x contact geven voor daadwerkelijk starten.
Omdat de 245 eigenlijk altijd op LPG rijdt, wil ik de afstelling van benzine best wel wat opofferen als LPG er beter van wordt.
Als ik de stationair afstelling (spruitstuk) op benzine terugdraai, dus afslaan, zal ik LPG stationair wat hoger moeten zetten, dus rijker.
Wat is voor stationair/starten op LPG het verschil tussen deze 2 verschillende afstellingen?
M.a.w. wat zou het gevolg zijn van het verrijken van de LPG, terwijl het spruitstuk stationair wat geknepen wordt?