15 October 2010, 20:17
Heb je de Injector rubbers al vervangen?
Worden na verloop van jaren erg hard.
Goede test: trek eens aan een injector en als je hem er erg gemakelijk uit kunt trekken heb je een valse lucht probleem.
Ik zou ze zowiezo vervangen mag toch wel na 26 jaar!
En een K as is beter geschikt voor een Carburateur blok ivm grotere klepoverlap.
Schud wel bij stationair maar gaat wel in combinatie met een Weber als de brandweer ;D
Net echt geschikt voor mensen die altijd rustig rijden, van af 2500 toeren gebeurt er pas wat.
Succes
Worden na verloop van jaren erg hard.
Goede test: trek eens aan een injector en als je hem er erg gemakelijk uit kunt trekken heb je een valse lucht probleem.
Ik zou ze zowiezo vervangen mag toch wel na 26 jaar!
En een K as is beter geschikt voor een Carburateur blok ivm grotere klepoverlap.
Schud wel bij stationair maar gaat wel in combinatie met een Weber als de brandweer ;D
Net echt geschikt voor mensen die altijd rustig rijden, van af 2500 toeren gebeurt er pas wat.
Succes
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard