14 October 2010, 19:32
EDIT: toch een succesje geboekt ;D ! (man, wat ben ik toch een hark in zo'n dingen :
)
De truc was blijkbaar dat het schroefje in de zijkant van de zuiger moest blijven zitten. Blijkbaar draaide de naald anders een beetje mee en had het gereedschap te weinig 'pak'. Het was soms nog steeds nogal pielen, maar ging al stukken beter. Naaldhoogte staat goed nu.
Voor het o-ringetje.. Dankzij het delen van jouw ervaring, Marc, ben ik maar overgeschakeld op 'beleid geweld'. Een paar tikken met de hamer en.. waarempel, er kwam toch leven in. Ik heb me vandaag uitgeleefd op de naald en zuiger van de reservecarb, maar nog niks vervangen (ik heb maar ÃÃn nieuwe o-ring en die is bestemd voor de originele carb). De opgedane ervaring kunnen we morgen dan aanwenden op de andere carb.
Bedankt voor het meedenken (en het geduld..)

De truc was blijkbaar dat het schroefje in de zijkant van de zuiger moest blijven zitten. Blijkbaar draaide de naald anders een beetje mee en had het gereedschap te weinig 'pak'. Het was soms nog steeds nogal pielen, maar ging al stukken beter. Naaldhoogte staat goed nu.

Voor het o-ringetje.. Dankzij het delen van jouw ervaring, Marc, ben ik maar overgeschakeld op 'beleid geweld'. Een paar tikken met de hamer en.. waarempel, er kwam toch leven in. Ik heb me vandaag uitgeleefd op de naald en zuiger van de reservecarb, maar nog niks vervangen (ik heb maar ÃÃn nieuwe o-ring en die is bestemd voor de originele carb). De opgedane ervaring kunnen we morgen dan aanwenden op de andere carb.
Bedankt voor het meedenken (en het geduld..)
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)