15 February 2010, 01:56
JA inderdaad voor mijn accu vrees ik intussen ook.
Maar dat alleen zou het op hol slaan van de lpg schakelaar niet verklaren; en ik denk ook dat de startmotor dan wel , zij het moeizaam, enkele slagen rond zou maken.
Maar dat deed hij dus voor 2 dagen niet en ook niet met startkabels. Nog geen kik zelfs.
En de lampjes op de lpg-schakelaar bleven uit.
De dashbordverlichting is trouwens nog steeds uit.
Ikdenk dat het een kombinatie van problemen is. Tenzij de lpg-module ook een signaal van/naar de startmotor stuurt/ontvangt. Dan zou die losse fiche aan de startmotor toch voor de gezamelijke problemen hebben kunnen zorgen. Maar dat heb ik niet durven uitproberen vandaag. Ik was al blij dat ik hem eindelijk weer draaiend had, zodat hij zonder grote kosten/risico's bij de dealer kon geraken.
Iemand een idee of de lpg-module een signaal van/naar de startmotor stuurt/krijgt?
Maar dat alleen zou het op hol slaan van de lpg schakelaar niet verklaren; en ik denk ook dat de startmotor dan wel , zij het moeizaam, enkele slagen rond zou maken.
Maar dat deed hij dus voor 2 dagen niet en ook niet met startkabels. Nog geen kik zelfs.
En de lampjes op de lpg-schakelaar bleven uit.
De dashbordverlichting is trouwens nog steeds uit.
Ikdenk dat het een kombinatie van problemen is. Tenzij de lpg-module ook een signaal van/naar de startmotor stuurt/ontvangt. Dan zou die losse fiche aan de startmotor toch voor de gezamelijke problemen hebben kunnen zorgen. Maar dat heb ik niet durven uitproberen vandaag. Ik was al blij dat ik hem eindelijk weer draaiend had, zodat hij zonder grote kosten/risico's bij de dealer kon geraken.
Iemand een idee of de lpg-module een signaal van/naar de startmotor stuurt/krijgt?