13 March 2010, 00:38
Gelukkig zijn er goede uitzonderingen.

Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
B230a motor geschikt voor lpg??
|
13 March 2010, 00:38
Gelukkig zijn er goede uitzonderingen.
![]()
13 March 2010, 17:43
Zwarte Flirt schreef:Gelukkig zijn er goede uitzonderingen. En wat is dan is een goede uitzondering? Je maakt me wel nieuwsgierig!!!! Grt Dinand
13 March 2010, 20:54
Ik ben heel tevreden over Hooftman, die me op weg hebben geholpen toen ik de Zwarte Flirt pas gekocht had en later, toen ik problemen kreeg met mijn Pierburg, gratis dat deel van het groene boekje betreffende carburateurs copieerden.
13 March 2010, 21:41
Zwarte Flirt schreef:Ik ben heel tevreden over Hooftman, die me op weg hebben geholpen toen ik de Zwarte Flirt pas gekocht had en later, toen ik problemen kreeg met mijn Pierburg, gratis dat deel van het groene boekje betreffende carburateurs copieerden. Dat is inderdaad netjes om je zo te helpen zo een ardres zoek ik eigenlijk ook en dan in de buurt van tiel moet nog wel bij een paar adresjes af hoop een goede plek te vinden met een goede service. Grt
15 March 2010, 09:29
Ik heb, ondanks dat in de buurt er twee volvo garages zitten, alle originele onderdelen via Hooftman besteld. Helaas heeft de man die dat verzorgde op een gegeven moment intern een andere baan aangenomen. Tjonge wat was die man goed en behulpzaam.
Het is dat ze te ver weg zitten anders ging met de V70 en 245 graag naar ze toe. Sander
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|