Topics: 41
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 0
De site is inmiddels fors uitgebreid. De reacties zijn over het algemeen postitief. Voor de 300 serie hebben we nu ook onderdelen in het programma. Wij houden de concurrentie scherp in de gaten en corrigeren de prijzen ook regelmatig. Voor de "grote" Volvo`s is Klokkerholm een goed aangeschreven merk voor reparatieplaatwerk. De dikte is ook ok. Vergeet echter niet dat de dikte van het plaatwerk niet relevant is bij het roest probleem. Het roest of het roest niet. De voor en nabehandeling bij het monteren / lassen is veel belangrijker!!
Topics: 163
Ik ben ook toe aan wat plaatwerk.
Heeft iemand ervaring met het plaatwerk van verschillende merken? Artaparts is volgens mij nog steeds het goedkoopst en levert Klokkerholm. hunwebsite is overigens vrij compleet geworden, voorzien van plaatjes.
Type nummers komen overigens soms wel overeen met Scancar.
Bij mijn 140 is ook ooit een nieuw stuk dorpel ingelast... juist dat stuk is weer helemaal verrot. Dat was waarschijnlijk een stukje blik van mindere kwaliteit. Wat zijn de betere merken vervangingsplaatwerk?
Topics: 163
Ik heb de site van scandcar en artaparts even vergeleken. Beiden bieden ze dezelfde partnummers aan dus ik neem aan dat het van de zelfde fabrikant komt. Van een enkel stukje hebben ze ook origineel of rep(lica?) van Veng. Die zijn circa ââ¬12+20% duurder.
Wie heeft hiermee ervaringen/tips?