Topics: 22
Bossie schreef:De 740 gaat komende maandag incl blok en toebehoren de deur uit. Voor een zeer eigenlijk te schappelijke prijs. Vanaf maandag ben ik dus volvoloos, hopelijk voor maximaal een half jaar.
@Jelmar, helaas dus incl turbo.
@Henqui, ga je helemaal geen volvo meer rijden?
carosseriedelen, interieurdelen, velgen noem het maar op zijn wel na maandag ook nog in de verkoop.
Had eigenlijk wel wat meer verwacht van de mensen op het forum hier, mja blijkbaar heeft niemand wat nodig.......
wat is nu het plan? zaterdag nog demonteren of niet?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 0
Bossie schreef:Ja was wel even leuk met iemand van het forum kletsen 
Ja achja een beetje meer geld in het spaarvarkentje is nooit weg, maar door het bezoek van JW blijft de kop gek genoeg bij mij in de garage en hopelijk op mijn 240 waar ik nu naar zoek.... Dankjewel JW je hebt mijn ogen geopend 
Er zijn echter nog genoeg andere onderdelen te koop, dus kom op mannen wie heeft er nog iets nodig??!!!!!
Voor wie interesse heeft deze week zijn er wat dingen in de aandieding
B230FT (onderblok + kop) voor 150 Euro (zelf uit de auto halen)
Automaatbak (volgens mij zf 4hp22) in prima staat wel nieuwe olie en doorspoelen nodig, voor de zeer geringe prijs van 150 euro. ( op dit moment nog in de auto)
Halflederen interieur 75 euro
740 turbo velgen 150 euro
achterlichten 2 stuks voor 15 euro
Plaatwerk, helft van de prijs, mja wat is de prijs....doe maar een bod dat komt vast goed!
Prijzen zijn wel excl verzendkosten
PS andere onderdelen mogen ook voor een goed bod weg!
Onderdelenruil is ook mogelijk....
Ik heb wel intresse in het blok, kom ik hem zelf wel demonteren.
Topics: 7
even een update,
omdat de interesse hier zo gering was, heb ik de kale koets met blok verkocht, morgen komen ze de auto halen.
Wie nog interesse in bepaalde onderdelen heeft kan gerust wat laten weten er zal vandaag en morgenvroeg nog wat gestript worden, dus heb de garage dan ook straks vol liggen met volvo spul
Topics: 7
Gelukkig zijn al heel wat spullen weg. Ik heb wel nog wat kleine dingetjes:
Draco velgen met winterbanden van december (aanschafprijs winterbanden 265 euro) vraagprijs +- 200 euro
Volvo 740 airco condensator: 15 euro
Halflederen interieur, met deurpanelen voor wie het deze week komt ophalen ivm kwijtraken van opslagruimte: 50 euro
ABS pomp + computer:20
Interieurverlichting: 5
Motor dakraam: 5
740 Turbo intercooler volvo emblemen/badges...
Nog wat kleine dingen
Bossie schreef:Gelukkig zijn al heel wat spullen weg. Ik heb wel nog wat kleine dingetjes:
Draco velgen met winterbanden van december (aanschafprijs winterbanden 265 euro) vraagprijs +- 200 euro
Volvo 740 airco condensator: 15 euro
Halflederen interieur, met deurpanelen voor wie het deze week komt ophalen ivm kwijtraken van opslagruimte: 50 euro
ABS pomp + computer:20
Interieurverlichting: 5
Motor dakraam: 5
740 Turbo intercooler volvo emblemen/badges...
Nog wat kleine dingen
Heb je toevalig nog wat spulletjes liggen zo ja, wat heb je liggen en heb je der eventueel foto's van

Ben heel erg geintereseerd!!
heb je die cilinder kop nog ?